Saturday, February 29, 2020

Przestępniacy

29 luty.

Przeglądarka Google Chrome przywitała mnie okolicznościową stroną.
Gdy w nią kliknąć pokazuje się lista znanych osób urodzonych w tym dniu:


????

Klikam w podany ponizej link do strony February 29 Birthdays, zjeżdżam dość daleko w dół. Na 20. pozycji znajduję:




Gioachino Rossini :)

Przypomina mi się dowcip z dawnych lat:

Góral chciał zapisać się do partii.
Zaprosili go na rozmowę wstępną. Po kilku pytaniach personalnych pytania natury ogólnej. Pokazują mu zdjęcie, na zdjęciu trzy portrety.
- Znacie te osoby?
Góral spogląda i kręci przecząco głową.
- Toż to Marks, Engels, Lenin. Nie znacie twórców komunizmu?
Góral rozkłada ręce i wyciąga jakieś zdjęcie -
- A wy, znacie te osoby?
Na zdjęciu jakieś osoby w góralskich strojach.
- Nie znamy.
- Toż to Staszek Krzeptowski i Józek i Maryśka Słodyczków?
Komisja rozkłada bezradnie ręce.
- No widzicie. Wy macie swoich znajomych a ja mam swoich.

Tak samo ze mną.
Gdzie nie spojrzę napotykam nieznane twarze, obce mi zwyczaje, niezrozumiałe procedury.
Pora się stąd wynieść.


Póki co wyłączę komputer i nie będę włączał telewizora.

P.S. Z ostatniej chwili!!!

Przed wyłączeniem komputera zajrzałem na stronę blogową, z której autorką współpracuję już od 7 lat. Umieściła na swojej stronie wiele moich wpisów.
Umieszcza nowy wpis codziennie kilka minut po północy czasu europejskiego a więc właśnie powinien był się pojawić.


Ja tu marudzę, składam dramatyczne deklaracje, że coś tam wyłączam.
Śmieszne.
Wielki Brat czuwa nad wszystkim i to ON zdecyduje kiedy mnie wyłączyć.

2 comments:

  1. Ja rowniez spojrzalam i stwierdzilam ze nie znam ani jednej osoby z tej galerii, dopiero pozniej odnajdujac pana Rossini.
    Z reguly media przy podobnych okolicznosciach publikuja zdjecia osob powszechnie znanych.
    Niezbyt zrozumialam dlaczego wylaczono ta blogerke? Przeskrobala cos ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta blogerka, przez te 7 lat, opublikowała prawie 3,000 wpisów napisanych przez blisko 100 osób.
      Myślę, że obecnie atmosferze przedwyborczej gorączki w Polsce, ktoś znalazł w jakims wpisie niepoprawne politycznie poglądy.
      Zobaczę jak sytuacja się rozwinie. Jak niepomyślnie, to poproszę Wordpress o wyjasnienie z jakiego powodu usunęli z sieci kilkadziesiąt moich wpisów, w którym z nich jest coś niewłaściwego.

      Delete