Wednesday, December 20, 2017

Bilans roku - goodreads


W tym roku rejestrowałem swoje lektury na stronie goodreads i już kilka dni temu przysłali mi podsumowanie:




Trudno coś tu dodać. może tylko, że od czasu opracowania tej statystyki przeczytałem jedną książkę i jeszcze jedną zdążę przeczytać do końca roku.
Z drugiej strony z 35 zaliczonych mi książek trzech nie zdołałem doczytac do końca. Inna sprawa to na początku roku oceniałem swoje możliwości na tylko 20 książek.

Na dole drugiego zdjęcia ucięło mi moją średnią ocenę - 2.7 / 5.0 - a więc rzeczywiście średnia.

Najbardziej spodobała mi się książka Nutshell - refleksja nie na temat TUTAJ.

Ktoś dociekliwy może spytać dlaczego ja taki umorusany na zdjęciu w nagłówku statystyk.
Zdjęcie pochodzi z imprezy charytatywnej - The Color Run - ale pasuje mi do moich emocji podczas czytania książek.

No comments:

Post a Comment