Wednesday, June 3, 2020

Do dziesięciu razy sztuka

Ta ostatnia niedziela...
...miała udawać o jeden wcześniejszy Światowy Dzień SM (stwardnienia rozsianego), ale tę rundę wygrała pandemia.

Wspominałem regularnie na równoległym blogu swój udział w MS Walk - marszu charytatywnym na rzecz SM - KLIK.
W tym roku miał to być 10. występ, ale już w marcu otrzymałem wiadomość, że tegoroczny marsz zostanie przełożony na inny termin. Od tej pory trwała cisza.

Przyszło mi do głowy, żeby zrobić marsz indywidualnie, to znaczy ewentualnie w towarzystwie znajomej, która towarzyszyła mi w nim przez kilka lat, ale pogoda i zdrowie pokrzyżowały mi nawet tak skromny plan.

Ciszę przełamał... wyścig narciarski.

Przez prawie 20 lat maratony narciarskie były moją pasją. 
Kłopoty ze zdrowiem przerwały ją dziesięć lat temu.
Dokładnie wtedy dowiedziałem się o stwardnieniu rozsianym i coroczny MS Walk zastąpił wcześniejszy Kangaroo Hoppet - KLIK.

Oczywiście w tym roku Kangaroo Hoppet nie odbędzie się, ale wczoraj dostałem powiadomienie 


Własnym sposobem?
Proste - przejść lub przebiec 42 lub 21 lub 7 km i powiadomić organizatorów o wykonanu zadania.
Na dystansie 7 km jeszcze nie startowałem, teraz będzie okazja.

Dobre wiadomości lubia chodzić parami.
Kilka godzin później dostałem powiadomienie, że tegoroczny MS Walk został wstępnie zaplanowany na październik.

Trzeba zabrać się do przygotowań.

4 comments:

  1. Tak wiele pandemia pomieszala ze nic nie jest po dawnemu.
    Ja to nawet nie mysle narazie o tej rozrywkowo-podrozniczej stronie zycia skupiajac sie na antywirusowej bo przeciez wiadomo ze jesli zdrowie wysiadzie to ze wszelkich nastepnorocznych planow nici.
    W listopadzie mamy slub w rodzinie wiec to jedyne czego pragne by sie odbylo bez zamieszania i przekladania.
    Wiem ze Australia nie jest zbyt ciezko dotknieta wirusem wiec Ty i reszta spoleczenstwa ma moznosc prowadzenia wzglednie normalnych zajec i realizacji planow ale u nas tak nie jest, wszystko trzeba roztrzasac i analizowac, w tym podrozowanie ktore sie podejmuje jedynie w koniecznych sytuacjach, nie dla przyjemnosci.
    Coz, musimy ten rok przezyc inaczej by doczekac nastepnego.
    Zycze spelnienia planow.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście, z australijskiej perspektywy wygląda, że świat oszalał, a my, w owczym pędzie, sparaliżowaliśmy własną ekonomię.
      Życzę żeby do wesela to co istotne się zagoiło

      Delete
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki! Pozdrawiam i kibicuję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za poparcie z nieoczekiwanego kierunku.
      Strona fizyczna mojego udziału w tej imprezie jest minimalna. Istotna dla mnie jest strona finansowa.
      Marsz w bardzo atrakcyjnym miejscu (trasa Formuły I), sceneria, strój - tym starałem się przyciągnąć dotacje dla MS Society. Cieszę się, że odzyskam argumenty.

      Delete