Thursday, May 5, 2022

Opowieści Stokrotki

 Jakiś czas temu zauważyłem w blogosferze Stokrotkę - KLIK.

Regularnie relacjonuje ona swoje aktualne oraz dawniejsze wizyty w wielu interesujących miejscach.
Poprawka - ona potrafi każdą swoją wizytę uczynić interesującą.

Na zlinkowanej stronie zauważyłem informację, że jest również autorką kilku książek.

I oto jedna z nich dotarła do dalekiej Australii -


Powyżej zakładka - zgadza się - roi się na niej od stokrotek.

A co w książce?
Wyznam, że rejestruję wszystkie swoje lektury na stronie Goodreads i tam napisałem kilka słów na ten temat - KLIK.

Bardzo oszczędna relacja gdyż alternatywą byłoby przepisanie całej książki.

Oficjalna informacja o książce (również mojego autorstwa) - TUTAJ

5 comments:

  1. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Mam zaszczyt posiadać wszystkie książki Stokrotki :-)
    jotka

    ReplyDelete
  3. Białe Pióro dociera wszędzie! W podobny sposób światło dzienne ujrzały wiersze mojej ukochanej Emily Dickinson. Korzystając z uprzejmości Lecha i za pośrednictwem - Pani Jadwigo oby tak dalej, a sukces murowany. Polska to piękny kraj i warto o Niej pisać!
    szczepan

    ReplyDelete
  4. Poezja Emily Dickinson - zaskoczyłeś mnie i otworzyłeś drzwi do nieznanej mi dotąd czytelni. Dziękuję.

    ReplyDelete
  5. Lechu
    To moje skojarzenia - jak kobieta, to i kwiat. Stokrotkę nam przedstawiłeś, a mnie się przypomniało o innych kwiatach w moim ogrodzie -funkia hosta, czyli Emily.....
    Jak sprawdziłem, w książce Pani Jadwigi sa również opisy Łowicza i Żelazowej Woli, pisała również o Chopinie-to moje tematy i klimaty-Mazowsze.
    szczepan

    ReplyDelete