Friday, July 9, 2021

Doskonałość architektury

 Słabe czasy dla mnie nastały.

Do tego pogoda nie sprzyja - zimno.
Ostatniej nocy temperatura spadła do 2C. W ciągu dnia nawet zaświeciło słońce, ale jednak było zimno.

Po spacerze wylądowałem w łóżku, z kąta szumiało ABC/Classic.

Nagle uderzyło...

Tytuł otworu - Palladio - kompozytor wyjaśnia, że do napisania tego utworu zainspirowała go postać Andrea Palladio - jednego z najwybitniejszych archtektów epoki Renesansu - KLIK.

Stąd tytuł wpisu.
Jeśli chodzi o treść, to jej nie ma, ten wpis to tylko ściągawka, żeby móc łatwo posłuchać tej klasycznej energii.

Wtedy łatwiej zrozumieć, że dookoła mnie jest  ZIMA

8 comments:

  1. Syty głodnego nie zrozumie, więc jak mam zrozumieć Twoje cierpienie, skoro to trzydzieści stopni Celsjusza w cieniu i do tego straszna duchota? Burze nie pomagają i nawet ta piękna muzyka nie przynosi ulgi, choć zachwyca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syty głodnego...
      Co prawda, to prawda.
      Muzyka, szybko kliknąłem w Lato Vivaldiego a tam burza - tego też w Polsce macie nadmiar.
      Niestety na upał trudno znaleźć lekarstwo :(
      Pozdrawiam... lodowato.

      Delete
  2. I tak źle i tak niedobrze. W Polsce narzekamy na burze, ulewy lub upały, a Ty marzniesz bo zima. Nigdy nie byłam w Australii, choć bardzo chciałabym, bo to ciekawy kraj, ale myślę, że jednak wasze zimowe temperatury sa znośniejsze od naszych, nawet gdy u nas nie ma śniegu. Pozdrawiam upalnie, nie daj się.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasze zimy to żart, ale rozpieszczonemu mieszczuchowi wszystko dokucza.
      Dużo gorsze są upały i ich konsekwencja - pożary.
      Pozdrawiam.

      Delete
  3. Zawsze uwazalam ze nie bez powodu utarlo sie iz Symphonie dzialaja w okesie zimowym, majac przerwe w lecie. Nie ma to jak w zimie, obojetnie czy sniezna czy nie, siedziec w domu w nastrojowym oswietleniu, plonacym kominku i sluchac pieknej klasycznej muzyki. Nic tego nie przebije - zadne komputery czy filmy, nawet towarzystwo domownikow wtedy niepotrzebne. Przynajmniej ja tak mam.
    U mnie na odwrot, wielkie upaly ale zanim sie obejrzymy bedzie jeszcze raz na odwrot - u nas "zima", u Ciebie upaly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, podczas upału trudno oddać się słuchaniu muzyki.
      Zatem korzystajmy z zimy kiedy jest :)

      Delete
  4. ja slucham tego w tym wydaniu:)) Lubie tego mlodego niemieckiego skrzypka.

    https://youtu.be/NGB-wAdYXpw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za link.
      Nie wiedziałem, że ten utwór jest taki popularny, nie znałem go wcześniej ani nigdy nie słyszałem o autorze.
      Pozdrawiam.

      Delete