Friday, August 20, 2021

W sieci Kukiz-a

 Wczoraj wieczorem moja żona włączyła laptop żeby przed snem obejrzeć występy baletowe naszego wnuka.
Nagle z jej pokoju dobiegło wołanie - co to!? mam tu jakiś Kukiz na ekranie.

Pobiegłem na pomoc. 
Żona pokazała na ekran --- byłem tak zdenerwowany, że nie w głowie było mi robić zdjęcia ekranu, jednak nie trzeba daleko szukać, każdy z nas spotyka się z tym...





Ależ to cookies - powiedziałem i wtedy zdałem sobie sprawę z rozmiarów katastrofy.
Nasz rodzimy polityk umieścił swoje nazwisko w angielskiej, fonetycznej, pisowni na praktycznie wszystkich stronach internetowych i my, zmyleni angielską PiS-ownią, masowo to akceptujemy nieświadomie popierając jego poglądy polityczne.

9 comments:

  1. Ilez mozna znalesc takich perelek na blogach- ja wciaz widze jak blogowicze piszac po polsku, wstawiaja angielskie slowa.
    Drazni mnie to, odbieram jako snobizm.

    ReplyDelete
  2. Zapomnialam wpisac reszte komentarza - wykorzystal okazje do przekretu co politykom idzie bardzo sprytnie.

    ReplyDelete
  3. Skojarzenia Twojej żony uważam za rewelacyjne! ;)
    Ja to muszę zapamiętać i rozpowszechnić, oczywiście bez podania źródła tej informacji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam, ale to było MOJE skojarzenie.
      Myślę, że rzecz w tym, że każdy z nas widzi na ekranie te cookies - ciasteczka i sprawa jest jasna. Co innego usłyszeć od kogos w drugim pokoju. A do tego jeszcze słyszę codziennie to nazwisko w polskim dzienniku.

      Delete
  4. Podobno “cookies” sa w porzadki, trzeba je akceptowac, ale Kukis podobno jest nie w porzadku.

    ReplyDelete
  5. „Jeszcze nigdy polski poseł nie stał tak wysoko” - mówił ostatnio mistrz Fedorowicz;-)

    https://youtu.be/jBrfcOmFETk

    ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za link, to miło że więcej osób spostrzegło tę zbieżność okresleń i nazwisk.

      Delete
    2. Nie do końca;-)
      Twoje skojarzenie jest oryginalne i jedyne w swoim rodzaju - dotyczy „ciasteczek internetowych”. Fedorowicz mówił zaś o „zepsutych ciasteczkach” (do jedzenia;-)

      Delete