Wednesday, March 16, 2022

Cud w Pekinie

Tytuł wpisu pożyczyłem z gazety The Guardian -  Miracle in Beijing - KLIK.

Chodzi o zakończone właśnie Zimowe Igrzyska Olimpijskie dla Niepełnosprawnych.

Po pierwsze zastanawia mnie jakaś zmowa milczenia wokół tej imprezy, wspomniałem już o tym prawie 2 tygodnie temu.

Przypomnę istotę mojego zainteresowania - sportowcy Rosji i Białorusi zostali usunięci z Igrzysk.

Szukałem jakiejś informacji na stronie gazeta.pl  - w rubryce Sporty Zimowe - NIC.
W wyszukiwarce Gazety znalazłem tylko jeden link do artykułu o wystąpieniu prezesa Komitetu ParaOlimpijskiego.

Zastanawiam się więc - komu to milczenie służy?
Na moją logikę - Rosji - bo to dla niej porażka na arenie międzynarodowej.
Nie będę dalej rozwijał spiskowego wątku.

Po drugie - konkrety:

Wikipedia - KLIK.

Wyniki


Ukraina na 2 pozycji!
Końcowe przesłanie sportowców Ukrainy -


Teraz gnębi mnie pytanie - dokąd wrócili ukraińscy paraolimpijczycy?
Internet na to pytanie nie odpowiada.

P.S. Aktualizacja - ukraińscy paraolimpijczycy wylądowali w Warszawie. Stąd ewentualnie wrócą na Ukrainę - KLIK.

6 comments:

  1. Pozostali w Pekinie:) Zachodnia czesc Ukrainy oficjalnie jest bezpieczna, ale bywa, ze i tam dolatuja rosyjskie rakiety.
    Nie wiem czy Ukraina wyslala swoich zawodnikow, czy to sciema... trudno ustalic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moge sie z Toba zalozyc o wynik np.: kolejnych wyborow Miss Word lub Miss Universum, tudziez europejskiego Eurovision.

      Delete
    2. Miss World właśnie została Polka… Karolina Bielawska.
      Też ze wszechmiar ciekawe …politycznie;-)
      Chyba za sprawą przyjmowania uchodźców (i Opry Winfrey;-) wzrasta sympatia do kraju nad Wisłą:-) Pozostaje więc jeszcze Eurowizja i Miss Universe;-)

      Delete
    3. Czytalam juz o Miss World, tez pomyslalam, ze to za to, co robimy dla uchodzcow. Nie wybranie Ukrainki- nie wiemy czy w danej sytuacji jakas dziewczyna z Ukrainy zostala na taka impreze wyslana.

      Delete
  2. Osoby, które uwierzyły, że informacje podane w tym wpisie są prawdziwe, informuję że ukraińska drużyna paraolimpijska wylądowała w Warszawie.

    ReplyDelete
  3. Słyszałam w wiadomościach tv o sportowcach z Ukrainy.
    Słyszałam tez o młodzieżowej drużynie piłki nożnej, która wraz z trenerem przybywa do Polski, a trener jest jednocześnie opiekunem prawnym kilku chłopców.
    Co do powyższych komentarzy - podobno wszystko jest dziś polityką.
    jotka

    ReplyDelete