Wednesday, September 7, 2022

Dobra żona

D-obra żona,
niestety mocno na mnie obra-żona.
Od ostatniej wizyty u fryzjera
oskarża mnie
 o bi a nawet o tri-gamię,
gdyż wróciłem do domu os-TRZY-żony!
Jestem więc OSKAR-żony!!!
Wręczenie statuetki zostało jednak przeło-żone,
przez moją przeło-żoną.

Właśnie kończy się zima,
i dobrze.
Bo bałem się, że gdy żona zaśnie,
to obudzi się zaśnie-żona.
A najgorzej obudzić się gdzie popadnie,
weźmy za przykład popadię.
Przypomnę - popadia to żona popa,
I oto budzi się popa żona - poparzona :(((

Zimą wcześnie zapadał mrok,
a o zmroku bywałem zmro-żony,
bo daleko od żony.
A żona... ani mru-mru... siedzi z-mru-żona.
Do tego jeszcze zje-żona,
więc pytam: co zje żona?

Tutaj skończę rymowanie,  bo muszę się wziąć za gotowanie.

9 comments:

  1. Gotujący mąż to skarb, mój tez czasami cos wyczaruje:-)
    Zabawa słowem jak zwykle świetna!
    jotka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mąż, który wyczaruje coś w kuchni,
      może pie-czar-ki?
      czarujące.

      Delete
  2. Coś mi się wydaje że Twoja Żona ma utalentowanego męża :-)

    ReplyDelete
  3. Pichcę kolację, w planie ryba smażona
    Do kuchni weszła moja dobra żona
    Gdy spojrzała na patelnię była przerażona
    Z kuchni wyszła urażona
    Zadzwoniła po pizzę pomysłem rażona
    Na kolację miast ryby była w cieście jarzyn sterta prażona
    Bo ta moja żona to była taka wege-żona
    p.jzns :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smażona ryba?
      No chyba.
      Ja zrobiłem wczoraj to samo.
      Na szczęście żona tym nie ura-żona.
      Ura, ura!

      Delete
  4. Dobra żona gdy jest dostrze-żona
    na męża ma swego też oko.
    Związkowi więc nie groźny potop
    nawet gdy jest zaka-żona,
    jedna lub druga strona,
    wirusem pichcenia skażona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byleby nie była.... rozwydrzona ta dobra żona.
      Wtedy wszystko zje ze smakiem.
      Nawet figę z makiem.
      no i z pasternakiem.
      Of(f) course...

      Delete